Klachtenprocedure
Wij zijn er voor u
Bij MM Printing streven we naar optimale bereikbaarheid en klantenservice. Hoewel onze telefoonlijnen geopend zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur en op zondag van 09.00 tot 12.00 uur, zijn we buiten deze tijden vaak beschikbaar via e-mail.
Heeft u een klacht?
Als uw ervaring met onze producten of service niet aan uw verwachtingen voldoet, horen we graag van u. U kunt binnen 14 dagen contact met ons opnemen via de volgende kanalen:
- E-mail: info@mmprinting.nl
- Telefoon: 013- 5350909 – op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur, op zondag tussen 09.00 en 12.00 uur
- Schriftelijk: MM Printing, Heraclesstraat 5B, 5048 CG Tilburg
Onze toezegging aan u
We streven ernaar om elk probleem binnen 72 uur naar volledige tevredenheid op te lossen. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons. Dat is onze belofte aan u!
Geschillen?
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Bij Herinnering Print streven we ernaar om elk geschil snel en rechtvaardig op te lossen.